Предметні компетентності: методи форматування символів і абзаців; методи роботи зі стилями; ввести поняття: форматування тексту; стилю; автоформату; сформувати вміння: форматувати текст; використовувати стандартні та створювати власні стилі; розвивати вміння і навики роботи з клавіатурою.

Міжпредметні компетентності: мовна компетентність, математична компетентність.

Надпредметні компетентності: вміння працювати в парах – громадянська компетентність; виховання інтересу до творчої праці.

Обладнання: компютери, підручники, зошити, інструктивні картки.

Хід уроку

І. Організація класу

ІІ. Актуалізація опорних знань (схеми опорні підручника с. 126-132) 5 хв.

  1. За якими правилами слід вводити текст
  2. Де ставиться пропуск
  3. Яких правил дотримуються під час редагування тексту
  4. Алгоритм копіювання та переміщення текстових фрагментів у документі.
  5. ІІІ. Мотивація навчальної діяльності 5 хв.
  6. 1. Для чого використовують форматування тексту
  7. 2. Де в повсякденному житті трапляється відформатований текст
  8. 3. Які властивості символів впливають на зовнішній вигляд тексту
  9. 4. Які властивості та яких об’єктів змінюють при форматуванні абзаців
  10. ІV. Повідомлення теми і мети
  11. V. Робота по темі уроку
  12. 1. Пояснення вчителя – теоретичний матеріал – робота з підручником 15 хв.
  13. Мал. 144 – зміна зовнішнього вигляду текстового документа чи його окремих об’єктів
  14. Мал. 123 – інструменти груп Шрифт і Абзац вкладки Основне
  15. Мал. 146 – параметри форматування абзаців текстових документів
  16. Мал. 147, 148 – діалогове вікно Абзац – відступи, інтервали між рядками
  17. Мал. 149 – міжрядковий інтервал
  18. Мал. 150 – горизонтальна лінійка – маркери відступів ліворуч, праворуч і першого рядка абзацу
  19. Мал. 151 – верхнє, нижнє, ліве та праве поля
  20. Мал. 152 – двобічний друк сторінки (журнал, книжка)
  21. Мал. 153, 154 – орієнтація сторінки
  22. Мал. 155 – вікно Стиль сторінки – змінюємо значення параметрів форматування сторінки
  23. 2. Практична робота – парна форма роботи за інструктивними картками – самостійно 10 хв.
  24. 3. Перевірка виконаної роботи та виправлення допущених помилок 7 хв.
  25. VІ. Підсумок уроку
  26. 1. Що навчилися робити
  27. 2. Яка трудність виникла під час виконання роботи
  28. 3. Що сподобалось
  29. VІІ. Домашнє завдання
  30. Опрацювати параграф 14, 15 с. 125 підручника Морзе
  31. Додаток
  32. Інструктивна картка
  33. 1. Запустити програму Microsoft Word.
  34. 2. Набрати текст (список учнів підгрупи класу та їх доручень).
  35. 3. Відформатувати шрифт для заголовка: Arial? 16 пт, жирний, підкреслений, для основного тексту Times New Roman, 14 пт.
  36. 4. Вирівняти заголовок по центру, основний текст – лівим краєм, останній рядок – правим краєм.
  37. 5. Встановити параметри сторінки (Файл-Параметри сторінки): формат аркуша А4, орієнтація – книжкова.
  38. 6. Записати створений документ у власну папку під іменем Доручення.doc.
  39. 7. Результати роботи показати вчителю.
  40. 8. Завершити програму  Microsoft Word.
  41. 9. Вимкнути ПК.