Предметні компетентності: методи форматування символів і абзаців; методи роботи зі стилями; ввести поняття: форматування тексту; стилю; автоформату; сформувати вміння: форматувати текст; використовувати стандартні та створювати власні стилі; розвивати вміння і навики роботи з клавіатурою.
Міжпредметні компетентності: мовна компетентність, математична компетентність.
Надпредметні компетентності: вміння працювати в парах – громадянська компетентність; виховання інтересу до творчої праці.
Обладнання: компютери, підручники, зошити, інструктивні картки.
Хід уроку
І. Організація класу
ІІ. Актуалізація опорних знань (схеми опорні підручника с. 126-132) 5 хв.
- За якими правилами слід вводити текст
- Де ставиться пропуск
- Яких правил дотримуються під час редагування тексту
- Алгоритм копіювання та переміщення текстових фрагментів у документі.
- ІІІ. Мотивація навчальної діяльності 5 хв.
- 1. Для чого використовують форматування тексту
- 2. Де в повсякденному житті трапляється відформатований текст
- 3. Які властивості символів впливають на зовнішній вигляд тексту
- 4. Які властивості та яких об’єктів змінюють при форматуванні абзаців
- ІV. Повідомлення теми і мети
- V. Робота по темі уроку
- 1. Пояснення вчителя – теоретичний матеріал – робота з підручником 15 хв.
- Мал. 144 – зміна зовнішнього вигляду текстового документа чи його окремих об’єктів
- Мал. 123 – інструменти груп Шрифт і Абзац вкладки Основне
- Мал. 146 – параметри форматування абзаців текстових документів
- Мал. 147, 148 – діалогове вікно Абзац – відступи, інтервали між рядками
- Мал. 149 – міжрядковий інтервал
- Мал. 150 – горизонтальна лінійка – маркери відступів ліворуч, праворуч і першого рядка абзацу
- Мал. 151 – верхнє, нижнє, ліве та праве поля
- Мал. 152 – двобічний друк сторінки (журнал, книжка)
- Мал. 153, 154 – орієнтація сторінки
- Мал. 155 – вікно Стиль сторінки – змінюємо значення параметрів форматування сторінки
- 2. Практична робота – парна форма роботи за інструктивними картками – самостійно 10 хв.
- 3. Перевірка виконаної роботи та виправлення допущених помилок 7 хв.
- VІ. Підсумок уроку
- 1. Що навчилися робити
- 2. Яка трудність виникла під час виконання роботи
- 3. Що сподобалось
- VІІ. Домашнє завдання
- Опрацювати параграф 14, 15 с. 125 підручника Морзе
- Додаток
- Інструктивна картка
- 1. Запустити програму Microsoft Word.
- 2. Набрати текст (список учнів підгрупи класу та їх доручень).
- 3. Відформатувати шрифт для заголовка: Arial? 16 пт, жирний, підкреслений, для основного тексту Times New Roman, 14 пт.
- 4. Вирівняти заголовок по центру, основний текст – лівим краєм, останній рядок – правим краєм.
- 5. Встановити параметри сторінки (Файл-Параметри сторінки): формат аркуша А4, орієнтація – книжкова.
- 6. Записати створений документ у власну папку під іменем Доручення.doc.
- 7. Результати роботи показати вчителю.
- 8. Завершити програму Microsoft Word.
- 9. Вимкнути ПК.